Heeft u iets van de gemeente nodig of wilt u iets met de gemeente regelen? U kunt langskomen in het gemeentehuis. Ook zijn we telefonisch, per mail en post te bereiken. Op deze pagina vindt u de openingstijden van het KlantContactCentrum. Verder kunt u hier lezen wanneer onze verschillende afdelingen bereikbaar zijn.

Afspraak maken

Maak voor uw bezoek eerst een afspraak. Wij helpen u graag helpen op een afgesproken dag en tijd. Het grote voordeel voor u is dat u niet lang hoeft te wachten. U kunt online een afspraak maken via de blauwe knop. Of u kunt bellen naar onze medewerkers van het KlantContactCentrum, zij kunnen u helpen met een afspraak maken.

Online afspraak maken

Bezoekadres

Kerkplein 6
6581 AC Malden

Telefoon

14 024 of 024 358 83 00

Onze medewerkers van het KlantContactCentrum helpen u graag met uw vraag. Wanneer nodig verbinden zij u door met de juiste persoon.

Openingstijden van het KlantContactCentrum

  • Maandag van 08.30 uur tot 17.00 uur 
  • Dinsdag van 08:30 uur tot 17.00 uur 
  • Woensdag van 08.30 tot 17.00 uur 
  • Donderdag van 08.30 tot 17.00 uur 
  • Vrijdag van 08.30 uur tot 12.00 uur 

Gemeentehuis gesloten 

Het gemeentehuis is in 2024 op de volgende (feest)dagen gesloten: 

  • Maandag 1 januari (Nieuwjaarsdag)
  • Maandag 1 april (Tweede Paasdag)
  • Donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag)
  • Vrijdag 10 mei (brugdag)
  • Maandag 20 mei (Tweede Pinksterdag)
  • Vrijdag 19 juli (doortocht Vierdaagse)
  • Woensdag 25 december (Eerste Kerstdag)
  • Donderdag 26 december (Tweede Kerstdag)
  • Vrijdag 27 december (brugdag)

Onze afdelingen zijn op bereikbaar op:

Publieksbalie 

Bij de Publieksbalie kunt u terecht voor documenten zoals uw rijbewijs of paspoort. Bij het maken van de afspraak kunt u zien wanneer u hier terecht kunt. We zijn ook op donderdagavond geopend, zodat u buiten kantoortijden een afspraak kunt plannen. De actuele tijden vindt u in de afspraakplanner.(externe link)  

Sociale zaken en vraagwijzer 

Deze afdeling helpt u met vragen over welzijn, gezondheid en zorg. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag en donderdag van 9.00 tot 12.00 uur. En woensdag en vrijdag van 9.00 tot 10.00.  

Bouwen, Milieu en Leefomgeving  

De medewerkers van deze afdeling zijn telefonisch bereikbaar op maandag van 15.00 tot 17.00 uur.  

U kunt een afspraak maken met de afspraakplanner(externe link).

Parkeren

U kunt gratis parkeren bij het gemeentehuis.  

Parkeren korter dan 3 uur 

Als het gemeentehuis bezoekt, dan kunt u uw auto parkeren naast het gemeentehuis. 
Het is een blauwe zone, u mag hier maximaal 3 uur parkeren. Denk er wel aan om een parkeerschijf achter de voorruit te plaatsen. 

Parkeren langer dan 3 uur 

Als u langer wilt parkeren, dan kunt u gebruik maken van de parkeergarage onder de Brede School aan de Broeksingel (ingang via het Kerkplein). 
U kunt ook parkeren onder de parkeergarage van Maldensteijn (ingang Kerkplein). 

Mail of schrijf ons

Velilig een e-mail sturen

Een e-mail aan de gemeente kunt u sturen naar: heumen@heumen.nl
Wilt u een bericht beveiligd versturen, bijvoorbeeld omdat er privacygevoelige informatie in staat? Of heeft u een groot bestand dat u ons wilt toesturen? Maak dan gebruik van Zivver(externe link).
Zivver versleutelt e-mails en bijlagen. De ontvanger kan de e-mail en de bijlage(n) alleen lezen als hij/zij het wachtwoord heeft ontvangen.

U kunt ook contact met ons opnemen via het  

Contactformulier

Brief 

Postadres: 
Postbus 200 
6580 AZ  Malden 

Post kunt u inleveren in de brievenbus bij de voordeur van het gemeentehuis. Denk eraan om uw naam op de post te zetten.  

Factuur sturen

BankrekeningnummerNL44 BNGH 0285 0038 95           
BTW nummerNL 0010.96.163.B.01
KvK nummer50916769
E-mailfinancien@heumen.nl
PostGemeente Heumen, Postbus 200, 6580 AZ  Malden