Wij werken alleen op afspraak. Dit betekent dat wij u graag helpen op een afgesproken dag en tijd. Het grote voordeel voor u is dat u niet meer lang hoeft te wachten. 

U kunt voor de meeste zaken online een afspraak maken zoals het aanvragen en ophalen van een rijbewijs, paspoort of identiteitskaart of het Loket Duurzaam Wonen Plus. Gebruik hiervoor de blauwe knop hieronder.

Online afspraak maken

U kunt ook bellen met onze medewerkers van het KlantContactCentrum: 14 024 of 024 35 88 300. Zij helpen u graag. Ook in geval van spoed kunt u telefonisch een afspraak regelen.

Hier vindt u u de openingstijden van het gemeentehuis en ook welke (feest)dagen wij gesloten zijn.

Afspraak maken balie Bouwen, Milieu en Leefomgeving

Let op: vanwege de maatregelen om Corona-verspreiding tegen te gaan, kunt u op dit moment niet langskomen bij de balie BML. U kunt alleen telefonisch terecht of mailen naar bml@heumen.nl. Graag het adres vermelden waar uw vraag over gaat en een telefoonnummer waarop we u kunnen bellen.

U kunt ons met eenvoudige vragen bellen via 14 024 of 024 35 88 300 tijdens het telefonische spreekuur op:

  • Maandag:    15.00 - 17.00 uur
  • Donderdag: 09.00 - 11.00 uur
  • Donderdag: 15.00 - 17.00 uur (op 1 en 8 juli komt dit spreekuur te vervallen. Dit is verzet naar vrijdagochtend 2 en 9 juli tussen 10.00 - 12.00u).


Als u buiten het spreekuur om belt, maken we een terugbelnotitie. We bellen u dan binnen enkele dagen terug.