Legalisatie handtekening

Home > Inwoners > Legalisatie handtekening

Legalisatie handtekening

Als u moet bewijzen dat uw handtekening op een document echt van u is, kunt u die laten legaliseren bij de Publieksbalie in het gemeentehuis. U zet dan bij de gemeente uw handtekening op het document. De gemeente bevestigt met een stempel op het document dat het uw handtekening is.

Prijs

€ 13,95 per handtekening

Legalisatie handtekening aanvragen

U kunt op twee manieren een document legaliseren:

Meenemen

  • het document dat gelegaliseerd moet worden
  • geldig legitimatiebewijs
  • geld: de aanvraag moet contant of per pin worden betaald

Voorbeeld

Op de website van de IND vindt u het formulier Bewijs van garantstelling en/of particuliere logiesverstrekking. Dit formulier hebt u nodig voor het uitnodigen van personen die voor hun komst naar Nederland visumplichtig zijn en aan wie u logies wenst te verstrekken. Daarnaast hebt u dit formulier nodig in geval u zich voor een visumplichtige vreemdeling garant wilt stellen. Nadat u het formulier heeft ingevuld, moet uw handtekening door de gemeente gelegaliseerd worden.

Online regelen

Afspraak maken

Contact

Kerkplein 6, 6581 AC Malden
Postbus 200, 6580 AZ Malden

T 14 024
Vanuit het buitenland
+31 24 358 83 00

E heumen@heumen.nl

Contactformulier
 

Openingstijden