Openingstijden 17 t/m 23 oktober

Home > Inwoners > Openingstijden 17 t/m 23 oktober

Openingstijden 17 t/m 23 oktober

Vanwege werkzaamheden aan ons ICT-netwerk is het gemeentehuis van dinsdag 17 oktober tot en met maandag 23 oktober beperkt geopend en bereikbaar. Op deze pagina leest u wat dit betekent en waar en wanneer u terecht kunt bij ons.

Digitale bereikbaarheid tijdens deze dagen

Van donderdag 19 oktober 15.00 uur tot maandag 23 oktober 7.00 uur is de gemeente Heumen niet per mail bereikbaar. Digitaal een afspraak maken via onze website is niet mogelijk van donderdag 19 oktober 15.00 uur tot maandag 23 oktober 12.00 uur. Wel kunt u dan telefonisch een afspraak maken via het Klant Contact Centrum op onderstaande openingstijden.

Digitale aanvragen met Digid via de website is niet mogelijk van donderdag 19 oktober 15.00 uur tot maandag 23 oktober 12.00 uur. U kunt wel betreffend formulier downloaden van de website of ophalen bij het gemeentehuis. Dit formulier kunt u ingevuld met de bijbehorende bijlagen inleveren bij de receptie.

Openingstijden Gemeentehuis

Maandag

16-10

8.00-20.00u

Dinsdag

17-10

8.00-17.00u

Woensdag

18-10

8.00-17.00u

Donderdag

19-10

8.00-15.00u

Vrijdag

20-10

gesloten

Maandag

23-10

9.00-20.00u

Dinsdag

24-10

8.00-20.00u op afspraak

Bereikbaarheid Klant Contact Centrum (14024 of 024-3588300)

Maandag

16-10

8.30-17.00u

Dinsdag

17-10

8.30-17.00u

Woensdag

18-10

8.30-17.00u

Donderdag

19-10

8.30-15.00u

Vrijdag

20-10

gesloten

Maandag

23-10

9.00-17.00u

Afdeling sociale zaken en vraagwijzer (inloop en telefonisch spreekuur)

Telefonisch

Inloop

Maandag

16-10

9.00-10.00u

8.30-12.00u

Dinsdag

17-10

9.00-10.00u

gesloten

Woensdag

18-10

gesloten

gesloten

Donderdag

19-10

gesloten

gesloten

Vrijdag

20-10

gesloten

gesloten

Maandag

23-10

10.00-11.00u

10.00-13.30u

Let op: omdat we geen beschikking hebben over alle systemen kunnen we helaas niet op alle vragen een antwoord geven.

Publieksbalie

Dag

Datum

Ochtend 8.30-12.00u

Middag 13.00-17.00u

Avond 17.00-20.00u

Maandag

16-10

vrije inloop

op afspraak

op afspraak

Dinsdag

17-10

op afspraak*

op afspraak tot 14.00u*

gesloten

Woensdag

18-10

gesloten

gesloten

gesloten

Donderdag

19-10

gesloten

gesloten

gesloten

Vrijdag

20-10

gesloten

gesloten

gesloten

Maandag

23-10

vrije inloop vanaf 10u

op afspraak

op afspraak

Dinsdag

24-10

op afspraak*

op afspraak*

op afspraak*

Woensdag

25-10

vrije inloop

op afspraak

gesloten

Donderdag

26-10

vrije inloop

op afspraak

gesloten

Vrijdag

27-10

vrije inloop

gesloten

gesloten

De met * gemarkeerde momenten zijn extra openingstijden in verband met sluiting op woensdag, donderdag en vrijdag.

Aangifte Geboorte en Overlijden

In de week van de werkzaamheden aan ons ICT-netwerk is de Burgerlijke Stand extra op afspraak geopend voor aangifte Geboorte of Overlijden. U kunt telefonisch een afspraak maken via  14024 of 024-3588300.

Dag

Datum

Ochtend

Woensdag

18-10

Op afspraak    9.00-10.00u

Donderdag

19-10

Op afspraak    9.00-10.00u

Aanvragen reisdocumenten en rijbewijzen

Gaat u op reis? Let goed op! Het aanvragen van een document duurt 5 werkdagen. Van woensdag 18 tot en met vrijdag 20 oktober is de  Publieksbalie gesloten. Wat dat betekent voor de duur van uw aanvraag ziet u in onderstaand schema.

Aanvragen Document

Document ophalen op of na

Spoeddocument na 9 uur op te halen op of na

Maandag 9 oktober

Maandag 16 oktober of

Dinsdag 17 oktober

Woensdag 11 oktober

Dinsdag 10 oktober gesloten

-

-

Woensdag 11 oktober

Maandag 23 oktober

Donderdag 12 oktober

Donderdag 12 oktober

Maandag 23 oktober

Vrijdag 13 oktober

Vrijdag 13 oktober

Maandag 23 oktober

Maandag 16 oktober

Maandag 16 oktober

Maandag 23 oktober

Dinsdag 17 oktober extra op afspraak

Dinsdag 17 oktober extra op afspraak

Dinsdag 24 oktober op afspraak

Maandag 23 oktober

Meldingen Bel en Herstel

Meldingen bel en herstel kunnen via de website van de gemeente Heumen of via VerbeterDeBuurt ingediend worden. Een melding via de mail is niet mogelijk van dinsdag 17 oktober 15.00 uur  tot maandag 23 oktober 7.00 uur. Wel kunt u tijdens deze dagen uw melding telefonisch doorgeven  aan het Klant Contact Centrum. De bereikbaarheid van het Klant Contact Centrum vindt u eerder in dit bericht.

Contact

Kerkplein 6, 6581 AC Malden
Postbus 200, 6580 AZ Malden

T 14 024
Vanuit het buitenland
+31 24 358 83 00

E heumen@heumen.nl

Contactformulier
 

Openingstijden