Stempas kwijt of niet ontvangen?

Home > Inwoners > Stempas kwijt of niet ontvangen?

Stempas kwijt of niet ontvangen?

Hebt u geen stempas ontvangen, of is deze beschadigd of kwijt? Vraag dan een vervangende stempas aan.

Vervangende stempas aanvragen

  • persoonlijk. Bij de balie burgerzaken op het gemeentehuis kunt u persoonlijk een vervangende pas aanvragen. Dit kan tot uiterlijk 20 maart 2018, 12:00 uur. Neem uw geldig legitimatiebewijs mee. U kunt hiervoor ook op afspraak terecht.
  • schriftelijk: stuur daarvoor uiterlijk 16 maart een e-mail of brief naar burgerzaken@heumen.nl. Voeg als bijlage een foto of scan van uw legitimatiebewijs toe.

Meer weten?

Bij afdeling Publiekszaken in het gemeentehuis  kunt u alle informatie krijgen over deze verkiezing. U kunt terecht tijdens de openingstijden. Bellen kan ook: 14 024 of 024 – 35 88 300. Het e-mailadres van de afdeling Publiekszaken is burgerzaken@heumen.nl.

Contact

Kerkplein 6, 6581 AC Malden
Postbus 200, 6580 AZ Malden

T 14 024
Vanuit het buitenland
+31 24 358 83 00

E heumen@heumen.nl

Contactformulier
 

Openingstijden